PS. food & lifestyle, werkwijze

In mijn praktijk merkte ik dat veel mensen behoefte hebben aan een gestructureerd eetplan, waarbij je sneller resultaat boekt. Zo kwam ik uit bij PS. food & lifestyle! Met de PS. food & lifestyle werkwijze zul je snel resultaat zien, in drie fasen, tot je het gewenste doel bereikt hebt. Het programma is zo ontwikkeld door de PS-diëtisten, dat het makkelijk in te passen is in je dagelijkse (drukke) leven. Gemiddeld zijn er 6 eetmomenten per dag. Hiervan zijn 3 hoofdmaaltijden en 3 tussendoortjes. In de eerste fase maak je bij de meeste eetmomenten gebruik van de producten van PS. food & lifestyle. De lunch en het diner worden onder andere aangevuld met groenten, vlees/vis/vegetarisch.

PS. food & lifestyle werkwijze

PS. food & lifestyle, werkwijze

Tijdens de intake bepalen we samen jouw doel. Met het programma van PS. food & lifestyle in combinatie met coaching gaat je dit zeker lukken. Het programma bestaat uit drie fases.

werkwijze

Fase 1: naar je doel

Wekelijks zien wij elkaar op consult in mijn praktijk in Gouda en neem jij de producten mee naar huis die je lekker vindt. Tijdens deze wekelijkse consulten evalueren wij de opgestelde doelen en wordt je gewogen met een weegschaal die je lichaams-samenstelling meet.
Het gemiddelde gewichtsverlies in de eerste fase is zo’n 1 – 2 kilo per week. Afhankelijk van je geslacht, leeftijd, lengte en bijvoorbeeld dieetverleden en medicatie. Samen kijken we naar de positieve veranderingen die je al hebt gemaakt. Daarnaast worden eventuele struikelblokken besproken en
hoe je deze kunt oplossen.

 

 

Het kookboek Koolhydraatarm genieten krijg je bij het starterspakket. Hierin staan heerlijke, snelle recepten om het je nog makkelijker te maken.

 

Fase 2: nu bereik je je doel

In de tweede, of overgangsfase bereik je je doel. Je hebt nu al 80% van je gewenste gewichtsverlies kwijt. Deze fase vormt de overgang tussen de periode van afvallen en het reguliere eetpatroon en er worden steeds meer soorten voedingsmiddelen aan het menu toegevoegd. Brood, fruit, kaas, noten en graanproducten komen stapsgewijs weer terug op het menu.  Als voedingscoach leer ik je wat de goede keuzes en hoeveelheden zijn.

 

koolhydraatarm tussendoortje

Fase 3: nu blijf je op gewicht

In deze fase leer je gezond te eten om je behaalde doel te vast te houden. En dat kan op verschillende manieren; we kijken samen naar de manier die het beste bij jou past, zodat het voor jou makkelijk in te passen is in je dagelijkse leven. De producten van PS. life passen hier ook prima in. Ze zijn lager in koolhydraten en zeer betaalbaar. De producten kun je ook gebruiken als je het PS. food & lifestyle programma niet volgt. (Als je interesse hebt mail me dan even)

 

Ben je inmiddels overtuigd van alle voordelen van PS. food & lifestyle?
Maak snel een afspraak voor een gratis kennismaking.

Wil je wel graag afvallen, maar niet met maaltijdvervangers?
Ook dat kan! Neem contact op voor meer informatie.